Lyrics:Patrick Swayze Music:Patrick Swayze

She's like the wind through my tree
She rides the night next to me
She leads me through moonlight
Only to burn me with the sun
She's taken my heart
But she doesn't know what she's done

I feel her breath on my face
Her body close to me
Can't look in her eyes
She's out of my league
Just a fool to believe
I have anything she needs
She's like the wind

I look in the mirror and all I see
Is a young old man with only a dream Am I just fooling myself

That she'll stop the pain
Living without her
I'd go insane

I feel your breath on my face
Your body close to me
Can't look in your eyes
You're out of my league
Just a fool to believe
(Just a fool to believe)
She's like the wind
(Just a fool to believe)
Just a fool to believe
(She's like the wind)
.............


她彷彿一陣風

她彷彿一陣風拂過我的樹梢
在我身旁駕馭黑夜而行
她引領我穿過月光
卻以驕陽炙我
她已擄獲我的心

感受到她的氣息
她緊靠著我
無法看到她的眼眸深處
她並非我的同類人
我不過是個傻子竟去相信
我具有她需要的一切
她彷彿一陣風無法捉摸

望著鏡子而我所看見的
是個僅懷夢幻的年輕老者
我只不過是自欺欺人嗎?
以為她會停止我的苦痛
沒有她的生活
我會崩潰瘋狂

我可感覺到妳的氣息
妳緊靠著我
卻不能洞悉妳雙瞳深處
妳我並不是同類人
不過是個傻子竟去相信
(只是個呆子竟去相信)
不過是個愚人竟去相信
(她宛若一陣風無以掌握)
.............



來源 http://lyrics.oiktv.com/lyric.php?sid=4857&aid=6283&lid=all#ixzz0gAxGkm44

arrow
arrow
    全站熱搜

    cprku 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()